JAK POSTUPOVAT PŘI VÝMĚNĚ/VRÁCENÍ ZBOŽÍ VE 14TI DENNÍ LHŮTĚ:
V případě, že vámi objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje vašim představám, máte právo (§ 53 odst. 6 a 7) zboží vyměnit anebo vrátit. Podmínky jsou následující:
Jakmile nám bude zboží k námdoručeno, zkontrolujeme ho a pokud nebude nijak opotřebené nebo porušené, provedeme výměnu. V případě výměny si zákazník vybere jakoukoliv věc z nabídky ride4stars.cz a případný rozdíl v ceně uhradí (nebo mu bude vrácen přeplatek, pokud vyměněná věc bude mít nižší hodnotu). Dopravu zboží od zákazníka hradí vždy zákazník. Na vyřízení vrácení, nebo výměny máme zakonný nárok do 30ti dnů. Zpravidla však je zboží vyměněno ihned, během 1-3 pracovních dnů.
ZÁRUKA / REKLAMACE VÝROBKU:
Záruční lhůta je uvedena u každého zboží na záručním listě, pokud ne, je tato lhůta zákonem stanovena na 24 měsíců. U oblečení slouží daňový doklad zároveň jako záruční list. Nároky z odpovědnosti za vady a ze záruky (reklamace) se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamované zboží nám musí být doručeno spolu s písemným, řádně specifikovaným oznámením vad, které musí obsahovat též volbu vypořádání nároku kupujícího podle zákona, jinak bude reklamace považována za neplatnou.
Prodávající bude reklamace posuzovat v souladu s pokyny stanovenými výrobcem zboží nebo jeho zástupcem, resp. výrobci takové zboží odešle k vyjádření a vyřízení. Reklamované zboží musí být zasláno řádně zabalené proti poškození při přepravě. Musí být přiložena kopie originální ho dokladu o koupi zboží v internetovém obchodě ride4stars.cz. Náklady spojené se zasláním reklamovaného zboží směrem od zákazníka nese zákazník. V případě kladného vyřízení reklamace je mu zasláno opravené nebo vyměněné zboží zpět na náklady ride4stars.cz. Maximální doba vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní.